16 Ağustos 2012 Perşembe

alnımızda bilgilerden bir çelenk..

Yüksek lisans hala devam ediyor. Pek istekli olmadığımdan olsa gerek gayet yavaş ilerliyor kendisi anca 2 sene sonunda geçtim tez dönemine.

Kpssden 75 aldim. Sınavda uyukladığıma bakılırsa iyi bir puan bence. Demek ki az biraz kitap açsaymışım 90 falan alırmışım. Nasip belki 2 sene sonra gaza gelirim.

Ales puanımın geçerliliği kasım ayında bitiyor. Sınava girip yenilesem mi diye düşünüyorum ara ara. Ama kariyerime akademik olarak devam etmek istemediğimden dolayı işime yaramaz artık.

Açıköğretim işletmede son 2 ders. Bütünlemede geçersem derslerden mezunum. Eylül başı çalışmaya başlayayım bari.

Eğitim hayatımın sonlanmasına dayanamam. Mazoşistçe bir sınav hobisi var bende. Önümdeki hedef 2013 lys-ygs. Konuları baya unuttum kasmam lazım azıcık. Ama hiiç belli olmaz bakarsın gaza gelir tıp falan kazanırım. :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder