9 Şubat 2015 Pazartesi

gebelik serüveni.. 11-12-13. haftalar..

Haftalar ilerleyip rahatsızlıklarım ortadan kalkınca beni bir rahatlama aldı tabi. 3 haftayı birden yazmaya kalkışıyorum :). Artık iyiyim çok şükür. Mide bulantısı falan hiiç kalmadı. oburluğumdan kaynaklı hazımsızlık devam ediyor sadece. Nefsime söz geçirebildiğim sürece rahatsızlık çekmiyorum.

12. hafta bitiminde doktor kontrolüm vardı. Bir şey söylemek için daha erken ama kıza benziyor dedi :)). İnsan ister istemez hemen moda giriyor. Hayırlısı olsun diye dua ediyorum hep. İnşallah önümüzdeki kontrolde kesinleşir cinsiyeti.

Çevremde şuan baya hamile ve yeni doğum yapmış kişi var. Süreci geçirmek daha kolay oluyor benim için. Aynı dertleri paylaşıyoruz hep. Yeni doğan gördüğümde panik halim hala geçmedi, kendi çocuğumu kucağıma alana kadar da geçmeyecek sanırsam. Krmm daha rahat kucağına alıyor bebekleri. Onu öyle gördükçe çok mutlu oluyorum. Gerçekten harika bir baba olacak inşallah.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder