17 Ağustos 2017 Perşembe

çocuklar hasta olmasın..

Dün öğleden sonra Musab ateşlendi. Halinde hiç bir değişiklik yokken kucağıma aldığımda farkettim. Ölçtüğümde 38,5 tu. 9 aydır ilk defa ateşleniyor. Hemen ılık suyla duş aldırdım. Bol bol emzirdim, bol su içirdim, gece de limonlu çorap falan derken sabaha baya düşmüştü ateş. Gündüz de iyiydi ama şimdi tekrar yükseldi. 
Bir çocuğun hasta olmasından daha korkunç bir durum yaşıyorum şuan: iki çocuğun hasta olması!! Hafsanın da ateşi çıktı. Ayrıca o bir de öksürüyor. Bu sefer ikisini birden duşa soktuk. Hafsaya bal yediriyoruz ara ara. Sırtına çörek otu yağı  sürdüm. Musaba limonlu çorap giydirdim ara ara ıslak bezle kompres yapıyorum. Hafsaya da limonlu çorap yapmıştım ama o giymeyi reddetti. Bir soğanı ufakça doğrayıp odamıza koydum. Şimdi biri sağımda biri solumda yatıyor. Arada bir uyanmalar ve inlemeler eşliğinde ben de uyumaya çalışacağım. Sabah ola hayır ola.. 
Ya Rabbim ben elimden geleni yaptım şifa senden. Tez zamanda iki yavruma da şifa ver..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder