14 Aralık 2020 Pazartesi

Kasım 2017 de yazmışım en son.. Asafa hamileliğimin son ayı. Çok sular aktı o köprünün altından. Asaf doğdu üstüne bir de Nasuh oldu. 4 çocuklu bir anayım şuan. 10 yıl önce bugünlerimi anlatsalar kahkalarla gülerdim herhalde. İnsan hiç ummadığı bir hayatı da yaşayabiliyormuş. Elhamdülillah şikayetçi değilim. Sadece beklenmedik bir şeydi benim için. Yorucu ama çok keyifli.. 

Hafsa 5.5 , Musab 4 , Asaf 3 yaşında Nasuh da 8 aylık şuan.. 

Yeniden yazmaya başlamak istedim çünkü çocuklarıma hatıra olabilecek bir şeyler bırakmak istiyorum.. Pınar'ın blogu http://sormabulmadunyasi.blogspot.com/  hala ara ara girip okuduğum bir yer.  Çocukları için yazdıklarına benim bile içim gidiyor. Onlar için ne güzel hatıra diyorum. Sonra aklıma çoktandır unuttuğum burası geldi aynı şeyi ben de yapmak istediğimi fark ettim. Elim gittiğince, içimden geldiğince, dilim döndüğünce yazmak istiyorum, Okuduklarımı, yaşadıklarımı, gördüklerimi.. 

Tekrardan Bismillah..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder