31 Aralık 2014 Çarşamba

gebelik serüveni.. 8. hafta..

Geride bıraktığımız koca bir yılın yanında benim 8 haftam ne ki diyeceğim ama bu 8 hafta benim için koca bir yıldan daha önemli. Ne zamandır bekleneni verdi Rabbim bana zamanı gelince. Zamanı geldiğinde aramızdan aldıkları gibi. 25 aralık perşembe akşamı krmmin amcası vefat etti. Bir haftadır hastanede durumu kritik olmasına karşı perşembe sabahı iyi demişti doktorlar bu şekilde devam ederse iki güne yoğun bakımdan çıkarabiliriz demişlerdi. Ama öyle olmadı rabbim hakkında hayırlısını verdi.. Mekanı cennet olsun inşallah.

Biraz sancılı geçti o günlerim, kendimi kastığımdan sebep sanırsam. Çok şükür daha büyük bir problem yaşamadan normale döndüm yine. Hamilelere gösterilen özel ilgi hoşuma gidiyor. Bir mekana girdimmi herkes oturmam için yer veriyor. Ayağıma terlik geliyor, arkama yastık konuyor. Tüm servislerde önceliğim var. Canım ne isterse o pişiyor. Keyfime diyecek yok yani :)) 
Halsizliğim ve mide bulantım devam ediyor. Bir de bunlara ek olarak bel ağrısı eklendi. Özellikle eğildiğimde kalçamın üzerine ağrı giriyor. Bir süre daha devam ederse doktoruma danışacağım. İnşallah geçer en kısa zamanda.. Artık bebeğimi hissetmek istiyorum ben... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder